Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

Wpis dziewiąty.Zmiany.

Blog:  oliwkaign
Data dodania: 2012-04-29
wyślij wiadomość

     

      Ostatnio cierpie na bezsennosc.Moze Wam to sie wydaje smieszne , ba! nawet odrobine zalosne, jednak moim rytualem jest urzadzanie domu przed snem.Wiem co sobie teraz  pomyslicie"dziewczyno, ty zrob najpierw fundamenty, poprowadz sciany, strop, postaw stan surowy, a nie mydlisz nam oczy mebelkami" , jednak co ja biedna poczne skoro tak jest.W ciagu dnia kombinuje, wymyslam, przemeblowuje co sie da, dziele sie opiniami, pytam o rady, a w nocy cale sprawozdanie przedstawiam inwestorowi ;) Zdaje sobie z tego sprawe , ze dziala to na niego jak kolysanka na bobasa, no ale coz, zeby nie bylo , ze nie mowilam!Jesli zrealizuje chociaz 50% moich zalozen, bede nazywac siebie czlowiekiem szczesliwym!Cale szczescie , ze Piotr nie ingeruje w prace wykanczania wnetrza, oczywiscie pomijajac garaz-jakos to przezyje!

Dzisiaj postaram sie  Wam przedstawic  zmiany , ktore wprowadzilismy( oraz wciaz wprowadzamy) w naszej Oliwce.

Zaczne od parteru.

blog budowlany - mojabudowa.pl

  1. Powiekszenie wiatrolapu.
  2. Likwidacja trzech, waskich okien w salonie na rzecz jednego.
  3. Rezygnacja z drzwi z kuchni do pomieszczenia gospodarczego, poprzez co uzyskamy wieksza przestrzen do zabudowy kuchni.
  4. Pomiejszenie lazienki na parterze. Powstanie waski korytarz z przejsciem do kotlowni.
  5. Rezygnacja z okna w garazu.
  6. Poszerzenie garazu o metr.
  7. Likwidacja daszka nad tarasem.

  

Pietro.

blog budowlany - mojabudowa.pl

  1. Likwidacja wejscia do pom 2 .Wlaczenie go do sypialni 6.
  2. Rezygnacja z przejscia z sypialni na strych.Przeniesienie go do lazienki.
  3. Likwidacja okna dachowego w 1.
  4. Dodanie okna dachowego w 4.
  5. Rezygnacja z balkonu.

  Z ta rezygnacja z balkonu wciaz nie jestesmy pewni, czy aby slusznie robimy.Dlatego prosze wszystkich o rady i opinie.Oliwkowiczow , ktorzy zamieszkuja swoje Oliwki o sugestie co do zmian, ktore wprowadzilismy i , ktore warto wprowadzic. To chyba bedzie na tyle, jak cos dzisiaj wymysle to napisze!!! 

4Komentarze
Data dodania: 2012-04-29 19:11:04
Zmiany jak dla mnie rozsadne :-), jednak ja bym pozostawila okno w garazu. Po 1 zawsze troche swiatla do niego wpadnie, po 2 wentylacja zawsze sie przydaje. Kosztem czego chcecie powiekszyc wiatrolap? Co do pietra to nie likwidowalabym okna w korytarzu, bo moze byc bez niego zbyt ciemno. Balkon mimo, ze to dodatkowy koszt rowniez bym zostawila. Zawsze mozna posciel na nim wietrzyc i nie trzeba jej kazdorazowo na zewnatrz wynosic. Poza tym jestem w 100% za, ale najwazniejsze zeby zmiany wam odpowiadaly :-) Pozdrawiam :-)
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-29 20:39:53
Rowniez jestem za oknem w garazu, niestety garaz to jedyne pomieszczenie do ktorego nie mam prawa sie wtracac, tak wiec to nie ja decyduje o jego stanie koncowym ;)Uwierz, ze zadne argumenty nie przemawiaja! Wiatrolap wydluzymy do konca sciany nosnej, dzieki czemu znajdzie sie miejsce na spora szafe.Co do balkonu, wciaz sie zastanawiamy.Nie mamy dzieci, jak juz sie pojawia to czy balkon w ich pokojach to nie jest duze ryzyko? Wiem , ze bredze, dmucham na zimne po prostu.
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-29 21:07:54
Oj usmialam sie .........:-) ale skoro wladca garazu tak sobie zazyczyl, to nalezy to uszanowac i nie wtracac sie do jego krolestwa. Moja ciocia ma zamontowany w drzwiach balkonowych w pokoju 6 letniego synka zamek na kluczyk, dzieki czemu dziecko jest bezpieczne. Ja w domu rodzinnym nie mialam balkonu, wiec powinno byc bezpiecznie, a tu nic bardziej mylnego. Nie mialam balkonu, to skakalam z daszku garazu.... Pozdrawiam :-)
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-30 08:21:48
Nie przejmuj się to normalne, te bezsenne noce. Chyba każda z nas tak ma. dobrze że zrezygnowaliście z tej spiżarni kuchnia będzie bardziej przestronna. Jeżeli chodzi o balkony, to mogę być nie obiektywna, bo ich nie lubię. Pamiętaj że o taki balkon to trzeba dbać bo lubią podciekać, z drugiej strony to mały balkonik, na którym co będziesz robić wychodzić rano i wyciągać plecy. No może tak, ale od tego równie dobrze może być taras na którym będziesz wypoczywać. No chyba, że jesteś fanką wystawiania pierzyn na dwór, no to wtedy tak balkon się przyda haha. Mam nadzieję, że pomogłam POzdrawiam
odpowiedz

Wpis ósmy! Mierzymy;))

Blog:  oliwkaign
Data dodania: 2012-04-28
wyślij wiadomość

 

 Musze sie z Wami podzielic nowinkami z naszej budowy!!!W miniona srode mielismy zaszczyt goscic Geodete.Szczerze mowiac to siedzielismy jak na szpilkach przy telefonie.Myslelismy, ze zastana nas jakies komplikacje  z powodu tego brakujacego slupka!!!Juz sie ukladaly czarne scenariusze w naszych glowach, tzn pewnie w mojej bo Piotr-inwestor, do tego rodzaju spraw  podchodzi na luzie:))  Mimo tego ''mankamentu'' wszystko poszlo pomyslnie. 500zl lzejsi ruszamy dalej!!  Milego weekendu wszystkim zycze!

4Komentarze
Data dodania: 2012-04-28 10:52:34
Gratulacje :-) Oby czarne scenariusze was dalej omijaly :-)
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-28 11:41:11
Proponuje juz na starce wlasne wyluzowac patrzec na wszystko z dystansem. Zapobiegnie to wyladowaniu w wariatkowie ;) Musicie starac sie wybierac mniejsze zło w wszystkich decyzjach jakie podejmujecie, ale pewnie i to was nie ustrzeże. Powodzenia w dażeniu do celu. Cieszcie sie sukcesami i zapominajcie o porażkach.
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-28 14:32:26
500zł na dobry początek
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-28 17:32:16
do kamario82
Dzieki bardzo za mile slowa.Staram sie bardzo, jednak jak sie buduje na odleglosc to czlowiek sie bardziej martwi, zwlaszcza z moim charakterem;)
odpowiedz

Wpis siódmy.KOPARKOWY

Blog:  oliwkaign
Data dodania: 2012-04-23
wyślij wiadomość

blog budowlany - mojabudowa.pl

         

        Kazdą wolna chwile trzeba dobrze spozytkowac !!!(-pracujac po ponad 60h/tygodniowo  wiem co mowie;) Dlatego tez przerwe w pracy zapelnie nowinkami ze swiata Oliwkiign!Otoz moi mili okazalo sie , ze budowlaniec wejdzie nie w maju a w czerwcu.W sumie nie robi nam to zadnej roznicy gdyz i tak bedziemy budowac sie ze dwa, no moze trzy lata.Tak to jest kiedy nie jest sie corka Billa Gates'a czy tez chociazby Jana Kulczyka, na wszystko trzeba zapracowac samemu.Wracajac do tematu, Fachowiec postanowil zrobic nam mala niespodzianke i......  we srode zaczyna robilc lawy fundamentowe!!Nawet nie wiecie jak milo kiedy na dzialce cos zaczyna sie dziac.W ubiegla srode byl Pan Koparkowy- okreslenie nazyczonego, ktory zerwal warstwe humusu.Zajelo mu to ok 9h. Efekty sa!Ma wrocic gdy geodeta zrobi swoje.Tak tez jutro zostanie wytyczony budynek, nastepnie koparkowy wykopie doly pod ławy (za cala usluge policzyl 1000zl razem z dojazdem na dzialke).Fachowiec zapewnial , ze we wrzesniu dom bedzie stal.Miejmy nadzieje;)  

Dzieki fantastycznemu szwagrowi jestesmy w posiadaniu dwoch biezacych zdjec, ktore oczywiscie zamieszcze.Szkoda tylko, ze nie mamy mozliwosci byc na miejscu by moc przygladac sie z bliska postepom w budowie.Wracam do pracy, zycze milego dnia!

 

5Komentarze
Data dodania: 2012-04-23 16:48:56
No to gratulację dobre wiadomości są zawsze na wagę złota. Oby tak dalej to dom, będzie stał do Września. Pozdrawia nie córka Bila Gates'a
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-23 18:27:35
fajny moment- my ławy mieliśmy zalewane październik 2010, ale budowę na dobre zaczęliśmy dopiero sierpień 2011
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-23 18:54:20
Oby takich niespodzianek jak najwiecej bylo. Tez sie zastanawialam nad oliwka... Pozdrawiam i trzymam kciuci za dalsze postepy :-)
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-23 21:39:14
Dzieki wszystkim za mile slowa!!Przydadza sie rowniez w tych mniej przyjemnych chwilach.
odpowiedz
lenka01  
Data dodania: 2012-04-27 12:18:05
:))))
Bardzo mi miło,że podobają się moje inspiracje. Będę robiła i robię wszystko,żeby znalazły one odzwierciedlenie w naszym domku.Będzie mi miło,jak nadal będziesz do mnie zaglądać,a i ja będę Wam kibicować i podpatrywać postępy.Powodzenia!
odpowiedz

Wpis szósty.Grodzenie.

Blog:  oliwkaign
Data dodania: 2012-04-19
wyślij wiadomość

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

 

      Po dluzszej przerwie wrocilismy na tapete, cos zaczelo sie dziac!Jeszcze przed samym urlopem w planach mielismy porzadne ogrodzenie takie "na stale".Niestety kwietniowa aura nie sprzyjala i caly entuzjazm licho wzielo!Po odwiedzinach na naszej zapuszczonej dzialeczce okazalo sie , ze zostalismy wlascicielami setki brzozek!!Ha zeby bylo milo, razem z brzozkami pokazali sie nasi nowi sasiedzI.Panowie pod lekkim wplywem,co rusz przejezdzajacy na rowerze do pobliskiego sklepu, przystankowali  i pytali czy nie mozna by tak bylo sobie wykopac z jedno,no gora dwa drzewka.Byli tez tacy( rowniez na rowerze, pod lekkim wplywem) ktorzy twierdzili , ze " to chyba nie to pole" albo, ze "droga wjazdowa to chyba z drugiej strony". ;)

Wracajac do tematu.Oprocz samosiejek na dzialce zastalismy, albo raczej nie zastalismy dwoch slupkow granicznych!!!!Telefon do geodety, pytanie o koszta-500zl.!!!!!!!!!! 500zl wyrzucone w bloto i to jeszcze nie z naszej winy.Co to,to nie.Zlapalismy za lopaty i zaczelismy szukac.Jeden sie znalaz, kolejny przepadl.Pewnie rolnik z sasiadujacego pola lekko nam go skosil.Mowi sie trudno.Minusowe temperatury , ograniczony czas doprowadzily do powstania ogrodzenia tymczasowego.Moze to i lepiej.Koszta niewielkie, dwa dni roboty i dzialeczka ogrodzona, 1/2 dzialeczki.Przynajmniej teraz lepiej widac powierzchnie do zagospodarowania!! 

Pozdrowienia dla Wszystkich budujacych.

2Komentarze
Data dodania: 2012-04-20 08:23:23
Hey, to rzeczywiście macie przejścia. Lepszy płot to postawicie jak zamieszkacie, teraz nie warto bo jeszcze ukradną. Powiem ci, że mam chroniczny brzozowstręt, kiedyś miałam działkę, za którą rosły owe drzewka, cholera tyle się nie nagrabiłam przez całe życie. Na wiosnę, na zimę. Wiem, że niektórzy je lubią. Niestety ja chyba bym wolała dąb, który tak nie linieje. Szkoda tego słupka granicznego. Tak to jest, ja kiedyś w Bukowine też szukałam. Tylko tam to są wylane kamienie, które piach może zasypać. Kiedy zaczynacie budowę?. Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2012-04-21 10:06:19
Doranna my rowniez sie ich pozbedziemy.Jedyne drzewa jakie beda rosly to iglaki:)) Jednak widzialam takie "tuby" do sprzatania lisci.Nie wiem czym sa zasilane ale to musi byc dobry pomysl dla milosnikow liniejacych drzewek!! Jesli chodzi o budowe, to termin byl na maj, jednak przesunal sie na 10 czerwca.Nam sie nie spieszy.Zapewne i tak bedziemy budowac ze trzy lata - z racji braku kredytu.Milegoo weekendu!
odpowiedz
oliwkaign
ranga - mojabudowa.pl lider
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 141996
Komentarzy: 1252
Obserwują: 299
On-line: 9
Wpisów: 101 Galeria zdjęć: 364
Projekt OLIWKA
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - pomorskie
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia
ARCHIWUM WPISÓW
2016 czerwiec
2015 wrzesień
2015 sierpień
2015 lipiec
2015 czerwiec
2015 maj
2015 kwiecień
2015 marzec
2015 luty
2015 styczeń
2014 grudzień
2014 listopad
2014 październik
2014 wrzesień
2014 sierpień
2014 czerwiec
2014 marzec
2013 grudzień
2013 sierpień
2012 grudzień
2012 listopad
2012 październik
2012 wrzesień
2012 sierpień
2012 lipiec
2012 czerwiec
2012 maj
2012 kwiecień
2012 marzec
2012 luty

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik